reklama

Rozhovor po zotmení

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

,,Kto vás učil písať básne ?"

,,Láska", odpovedala som s tajuplnými plamienkami v očiach.

,,A kto vám našepkával verše s príchuťou sĺz?"

,,To bola tiež ona, keď ma skúšala", povzdychla som si.

,,A čo básne o smrti? Aj tie sú nebodaj inšpirované láskou?"

,,Áno, o smrti som začala písať vo chvíli, keď som si myslela, že ma opustila."

,,Čo nasledovalo potom?"

,,Potom prišlo tiché a pomalé umieranie..."

,,Ale veď žijete, smejete sa a opäť oslavujete lásku. Môžete mi prezradiť, čo vás zachránilo?"

,,Láska, ktorú som v sebe našla skrz odpustenie."

Janka Bernáthová

Janka Bernáthová

Bloger 
  • Počet článkov:  274
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Sme darom svetla, ktoré rozdávame,aj ktorého sme odrazom... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu