reklama

Skalná ruža

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Dnes sa ma, prosím, na nič nepýtaj!

Som pripravená zabolieť

ako ostrý kameň týčiaci sa z ticha,

tvrdá odpoveď.


Dnes sa ma, prosím, na nič nepýtaj,

postrádam zmysel slov a viet,

postrádam zmysel nášho bytia,

som skamenelý kvet.


Dnes sa ma, prosím, na nič nepýtaj!

Chcem jeden nádych a krok späť,

tajomsto, ktorým láska dýcha

svoje po, teraz i pred...

Janka Bernáthová

Janka Bernáthová

Bloger 
  • Počet článkov:  274
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Sme darom svetla, ktoré rozdávame,aj ktorého sme odrazom... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu