reklama

Biele čakanie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Objal si ma,vraj plakať netreba. 

Biele čakanie
Biele čakanie (zdroj: Marian Garai)

Ak rozkvitla som,tak len pre teba

a ruže lásky bielej lupene

nemôže spáliť jedno lúčenie.

Biela je tebou voňajúca jar,

no biela je i môjho smútku tvár,

biely je papier pod básňou,

ktorá ťa hladí, a ja s ňou.

Biela je moja modlitba,

nech spomienka ti krídla dá

a verná láska ochráni

pre mnoho bielych svitaní.

Holúbky biele, kdeže ste,

po nebi správu zaneste,

že ako briezke pri ceste

cnie sa tu jednej neveste.

Nádej je pierko v prievanie.

Biele je moje čakanie.

Čas, biely tátoš na snehu,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

mení mi kader na bielu.

Biele má listy kalendár,

koľká už jeseň, koľká jar?

Tisícmi kvetov zbelie zem,

keď si ťa opäť objímem.

Janka Bernáthová

Janka Bernáthová

Bloger 
  • Počet článkov:  274
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Sme darom svetla, ktoré rozdávame,aj ktorého sme odrazom... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu