reklama

Havrania hostina

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Asi som smutná priveľmi 

chudobou ducha navôkol,

hlúposťou a jej rozmermi,

keď ľudia v láske neverní

klebetou viažu ma o kôl.

Ústa si menia na zobák

bo viac, než krákať, nevedia...

Čo im mám na to povedať?

Pýriť sa ako divý mak,

či vypáliť si hanby znak

za veci, čo im na mne nesedia?

Originál som, priznávam, 

Obrázok blogu

pár orlích krídel v erbe mám,

plusy, mínusy, delenia,

srdce na dlani... To som ja!

Ani úsmevom nešetrím,

to kole oči nešťastným,

a čím viac láskou oplývam,

potia krv nezmyselných fám.

Dohady, súdy, šípy slov,

zloba je pre zlých korunou,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ťaží ich, deformuje tvár.

Intrigán, zlodej, sukničkár,

cíti sa pritom ako mních,

veď ani nespí pre iných.

Obeť, čo podstupuje rád

môj starostlivý majster kat.

Ďakujem za tie obavy,

no asi s tým nič nespravím.

Svoj život žijem ako viem,

radšej sa rozdám, darujem,

tým, čo ma ľúbia s chybami...

A nech sa hostia havrany!

Janka Bernáthová

Janka Bernáthová

Bloger 
  • Počet článkov:  274
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Sme darom svetla, ktoré rozdávame,aj ktorého sme odrazom... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu