reklama

Mám v hrudi magnet

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Mám v hrudi magnet nevídanej sily, 

Obrázok blogu

v oblasti srdca - kompas záhadný,

hoc žijem v láske, moji milí,

a svet mi splnil takmer všetky sny,

domov ma ťahá v osudovej chvíli

magická strelka, oheň stále živý,

tak spaľujúco prekrásny.

Mám v hrudi magnet nevídanej sily

a som zaň vďačná zemi, nebesám,

i ľuďom, čo ma ľúbiť naučili

len tak, že ľúbili ma bez zábran

v krajine detstva mnohorakých vôní,

kde všetko má tú najvľúdnejšiu tvár,

kostolný zvon do hĺbky srdca zvoní

v prieniku krásnych siločiar...

Iba tam, kde sme všetci svoji

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 ,,vitaj doma“ mi poviete,

magnet v hrudi sa upokojí

tak ako nikde na svete.

Janka Bernáthová

Janka Bernáthová

Bloger 
  • Počet článkov:  274
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Sme darom svetla, ktoré rozdávame,aj ktorého sme odrazom... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu