reklama

Som jabloň tvojej jesene

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu

Som jabloň tvojej jesene,

som Láska na rozhraní.

Jedz moje plody červené

vždy, keď sme spolu sami.

Jedz zakázané jablká,

ovlažuj smädné ústa,

v malej izbe, kde zastal čas,

od milovania ustal.

Som jabloň tvojej jesene

na konci svojho leta.

Som tvoje krásne súženie,

nedokončená veta...

Janka Bernáthová

Janka Bernáthová

Bloger 
  • Počet článkov:  274
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Sme darom svetla, ktoré rozdávame,aj ktorého sme odrazom... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu