reklama

Vzpriamená

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Prosím ťa, Bože, pomôž mi,

nech nie som pôdou kamenistou,

stromom s plytkými koreňmi,

bez zrelých plodov skutkov a slov.


Nech nie som lístkom v povetrí,

keď mám stáť pevne v pravde svojej,

blížneho s láskou ušetriť

a nevracať mu jeho boje.


Len ty vieš, čím si prešiel sám,

kým vyslal ku mne podlé šípy

máčané v jede svojich rán...

A koľko jedu musel vypiť?


Nenechávaj ho napospas

zlu, ktoré rástlo v srdca púšti.

A nech ustojím každý raz

vzpriamená, keď sa do mňa pustí.

Janka Bernáthová

Janka Bernáthová

Bloger 
  • Počet článkov:  274
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Sme darom svetla, ktoré rozdávame,aj ktorého sme odrazom... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu