reklama

Sínusoidná

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Sínusoidou svojho hlasu

pohojdal si ma prostovlasú

len aby som sa usmiala

No to som robiť nemala!!!


Môj úsmev zjavne dal ti guráž

rečníš a očami tu gúľaš

že miluješ ma neskonale

ako na húsenkovej dráhe


zhora i zdola zprava zľava

vietor slov so mnou prudko máva

až z toho čo sa odohráva

rozhodla sa ma bolieť hlava


Tvoj monológ už stratil niť

no nedokážem zabrzdiť

ten príval fráz a rachot slovný

v ktorom si viac než usilovný


a za svet nechceš pochopiť,

že rieka tých slov odplavila

chvíľu, čo bola chvíľu milá

a ja už nechcem s tebou byť

Janka Bernáthová

Janka Bernáthová

Bloger 
  • Počet článkov:  274
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Sme darom svetla, ktoré rozdávame,aj ktorého sme odrazom... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu