reklama

Bez ťarchy dlhu

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Pomôž mi, Pane, 

Obrázok blogu

mať všetky dlhy splatené,

tie ktoré tuším

aj tie, čo volajú ma po mene.

Len nežiť na dlh

a takou perinou sa prikrývať,

akej som hodna,

z peria, pŕhľavy, či pletiva...

Prosím Ťa, Pane,

o naplnenie mojich dní,

aby môj život

na svete nebol zbytočný.

O živý prameň,

čo uhasil by smútku smäd,

o dobro v ľuďoch

a na ostatné odpoveď.

O skromný krajec

chleba a lásky každým dňom,

len ak sám uznáš,

že pričinila som sa oň.

Nech je mi dané

svietiť si vierou v časoch tmy,

nádeje plameň

zažínať v iných... Pomôž mi.

Dopraj mi, prosím,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

všetko, čo mám si zaslúžiť,

predstúpiť priamo

pred Tvoju tvár i pred ľudí.

Bez ťarchy dlhu,

kým zmením sa v hrob, prach, či dym,

aby som ľahko

smela prejsť Tvojím údolím.

Janka Bernáthová

Janka Bernáthová

Bloger 
  • Počet článkov:  274
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Sme darom svetla, ktoré rozdávame,aj ktorého sme odrazom... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu