reklama

Báseň z vody

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Píšeš mi, píšeš kvapkou vody 

na biely kameň poludnia,

že podobná som bludnej lodi,

labuti, čo sa k slnku brodí,

píšeš mi, že som hlbina

tichá, ale nie nevinná...

Priezračným atramentom nehy

píšeš vyznania prchavé,

kým ja omývam tvoje brehy,

perlami rosy na tráve

žehnám smäd, ktorý z túžby planie,

som voda a som milovanie,

som súčasť teba a ty mňa,

iba v tom nie som nevinná.

Tvoja báseň sa v opar zmení

a potom pierkom labutím

do mojej slzy ponoreným

napíšeš, nech ti odpustím.

Janka Bernáthová

Janka Bernáthová

Bloger 
  • Počet článkov:  274
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Sme darom svetla, ktoré rozdávame,aj ktorého sme odrazom... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu