reklama

Maliar a ruža

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Prepáčte mi môj pohľad neodbytný, 

neviem, kde zrakom uhnúť mám. 

Obrázok blogu

Podivný náboj cítim v srdca prítmí

a ten ma priťahuje k vám.

Som iba maliar a milovník krásy

opojený ňou jednostaj,

čo náhle uzrel námet prostovlasý, 

oči hlboké po okraj,

i pohŕdavosť jemnú v povetrí 

nad krivkou srdca hriešnej hrude…

,,S niekým ste si ma poplietli, 

to dozaista veľký omyl bude!“ 

Vy ste dnes mojou kvetnou múzou...

,,A vy ste drzý, celkom bez hanby!“

... rumenec presvitá vám blúzou

a ja sa za ten pohľad nehanbím.“

,,No, dovoľte...!“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Ach, áno, dovolím,

všetko, čo chcete, smiete, moja milá.

,,Šetrite slovom trúfalým,

nikdy by som vám nič nedovolila!“

Ráňate ostrím, hrdosť pichľavá

a nedostupná - brána do záhrady,

v plnosti kvetu vône záplava...

Zvečniť ho túžim, kým je ešte mladý.

Nedotknem sa vás, to vám prisahám,

neskrivím vlások, srdce neporaním...

To, čo k vám cítim, len na plátno dám,

rozlúčime sa ešte pred svitaním.

A príbeh, čo sa nikdy nestane

len namaľovať dovoľte mi, prosím.

Zachytiť pôvab ruže neznámej,

kým majster čas ju neúprosne skosí.

Janka Bernáthová

Janka Bernáthová

Bloger 
  • Počet článkov:  274
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Sme darom svetla, ktoré rozdávame,aj ktorého sme odrazom... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu